Klantenservice

Klantenservice

Voor reisinformatie, tarieven, abonnementen, verloren voorwerpen en overige vragen kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice van de vervoerders van R-net.

Ook voor het terugvragen van onterecht afgeschreven saldo van uw OV-chipkaart kunt u bij de vervoerders terecht.

Heeft u vragen over de R-netbussen van EBS?
Bel dan: 0800-0-327 (0800-0-EBS)
Bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 09.00 tot 19.00 uur en op zon- en feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur. Of kijk op de website.

Heeft u vragen over de R-netbussen van Connexxion?
Bel dan: 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief).
Bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 08.00 en 19.00 uur
Of kijk op de website.

Heeft u vragen over de R-netbussen van Arriva?
Bel dan: 0900 - 202 20 22 (lokaal tarief).
Bereikbaar van maandag tot vrijdag van 06.00 tot 23.00 uur. Op zaterdag en op zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur.
Of kijk op de website.

Heeft u vragen over de R-netmetro's of bussen van de RET?
Bel dan: 0900 - 500 60 10 (lokaal tarief).
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 en 17.00 uur. Zaterdag, zon- en feestdagen gesloten. Of kijk op de website.

Heeft u vragen over de R-nettrams of RandstadRail van HTM?
Bel dan: 0900 - 486 46 36 (lokaal tarief).
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 07.00 en 19.00 uur. Zaterdag, zon- en feestdagen gesloten. Of kijk op de website.

 

Handboek R-net

Bekijk de video

R-net in cijfers